30 de juny del 2010

Unidedo. 7a+

Així he batejat el meu primer 7a+ de bloc, en honor a un amic qua així anomena als monodits, "unidedo". D'aquest manera comença el meu primer 7a+. Un bloc que requereix moviments precisos i bona col·locació. Amb bones sensacions i molt madur, aquest diumenge passat vaig abandonar la lluita per aconseguir aquest bloc. Amb uns quants pegues de més, els dits van quedar marcats per la pressa que més endavant, em portaria a l'èxtasis.

Però l'història va començar en un matí de diumenge, quan ens vam decidir a provar blocs nous. I així va ser com vam triar el Racó de la Núria, amb la seva paret que ens regala blocs una mica més durs. I seguint les ressenyes, ens vam dedicar a un 7a+ que es disposava a la dreta d'un altre 7a. Així doncs, vam començar a provar-lo, i de seguida el Roger el va treure sense problemes. Però les coses es complicarien per mi, que tot i trobar-m'hi molt còmode, no aconseguia aguantar la porta que em feia el petit "lance".

Però finalment, i després de deixar-lo per més endavant, com a un projecte més, avui ha caigut, el meu primer 7a+. Per sorpresa. Sense avisar. Al primer pegue que he fet, he aconseguit aguantar la porta i poder treurem el bloc. Però gràcies a això, la confiança a provar altres blocs augmenta, la motivació també. Així com també la d'en Maleza, que poc li ha faltat per treure's l'Unidedo. Que també ha recuperat sensacions amb la roca, i s'ha sentit més que còmode.


I així va anar el matí.

La culpable de tot, la nova guia!merci gent de la Riba!




La Bea ens va aguantar durant tot el dematí, tot i que també va fer blocs molt bons.


Hola no, señores?


Provant el 7a+.



M.Estallicó treient el 7a+ sense problemes!

Rogelio, ere una maquina!Benne Benne!


Provant i provant...alguna havia de ser la bona!

La paret dels 7a's!

Rogelio apretant en un 7a.


Inici...


...Fin.



Dolor, mucho dolor...


Fent la creueta a tots els blocs fets!!!





I amb aquesta vista del poble ens despediiim!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada